Onderweg

12 januari 2010 - Frankfurt, Duitsland

We zijn in Frankfurt. In ons hotel. KelsterbachWe vroegen de weg naar een restaurant en kwamen an het dwalen in de sneeuw. Bij een drogist hebben we het nog eens geprobeerd. Een zeer vriendelijke Duitse dame verwees ons naar die Dickworz. Voor de zekerheid hebben we bij de Lidl alhier eerst wat drank ingeslagen voor op de hotelkamer. We hebben net lekker gegeten en gedronken in deze Kneipe. Het werd gerund door een Griek en het eten was heerlijk. De sfeer is goed en zometeen gaat Onno nog even inchecken. Dat scheelt morgen weer op het vliegveld.

1. Onno:
    13 januari 2010
    Het inchecken is gelukt, je zit op stoel 42A, da's links net achter de vleugel, voor de mensen die willen zwaaien als je voorbij komt ;-) Roos en ik hebben je sms nog ontvangen dat je je stoel had gevonden, om 12:31.

Alles is heel voorspoedig gegaan, maar toch... ik hoop dit nooit meer te hoeven doen, m'n lief, jou wegbrengen, alleen en voor zo'n lange tijd! Het was één van de naarste dingen die ik ooit heb moeten doen.
  2. karen j:
    14 januari 2010
    hi janneke,
    ik weet niet of je inmiddels bericht via je gewone mail hebt, maar vd zekerheid geef ik volgende door van Steve Fisher van de engelse rsi-vereniging. Hij was in Bangalore 4-10 januari, vond de medewerkers heel behulpzaam en heel bekwaam in het uitoefenen van hun manuele therapieen. Een kennis van hem komt naar het kliniek donderdag 28 januari en wil graag mail contact met je voor dat ze vertrekt. [email protected]

hoop dat alles verder goed gaat.kijk uit naar je volgede bericht!
  3. hennie en simon:
    14 januari 2010
    Lieve Janneke,
    We hebben gehoord van je reiservaringen. We hopen van harte dat het vandaag allemaal meegevallen is.
    Veel sterkte en tot de volgende keer.
    Groetjes ook van Simon,
    Hennie
  4. Babette:
    15 januari 2010
    Lieve Janneke,

Dank voor je sms. Verstandig, laat ons maar bellen want je betaalt je blauw voor ieder sms'je of telefoontje, ook al ben je niet de zender. Wat een vreemd idee dat je nu op zo'n verweggig deel van de wereld zit. En dat zo'n sms dan ook nog aankomt.

Hoe is het daar? Heb je al een beetje een vertrouwd stekkie van je slaapvertrek gemaakt?

Dikke kus,
    Babette
  5. Kees en Jannie:
    15 januari 2010
    Hoorden van Hennie en Simon over het verloop van je reis. We wensen je toe dat het na de reis alleen maar beter gaat. Veel succes en,als het nodig is, ook veel sterkte
    Liefs
    Kees en Jannie
  6. Joos:
    17 januari 2010
    Hi Janneke,
    Zat achter in de zaal tijdens de tweede lezing in de Jaarbeurs Utrecht afgelopen november toen je opstond en meedeelde dat je voor de therapie van Deepak Sharan naar India zou gaan. Had gehoopt dat je een blog zou gaan bijhouden want ben heel erg benieuwd hoe het je in India vergaat (Heb zelf al >10 jaar ernstige klachten ... en DS "lijkt licht aan het eind van de tunnel?"...) Kreeg via Sandra van Onno je blog door. Zal je blog met veel belangstelling volgen. Succes!