Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
254

Over mij

Ik ben Janneke, 43 jaar. Ik woon samen met Onno op de boerderij De Nixmeerhoeve. We proberen paarden daar de gelegenheid te geven om zo natuurlijk mogelijk te leven. Dat is voor hun leuk, maar ook voor ons.

Verder heb ik een zoon van 23 die in Groningen studeert en een dochter van 18 die een MBO in Zwolle volgt. Zij woont nog bij ons op de Nixmeerhoeve en dat doen mijn ouders ook.

Over mijn reis

Ik heb al meer dan 10 jaar pijnklachten die begonnen met RSI. Natuurlijk heb ik van alles al geprobeerd om weer beter te worden zodat ik een normaal leven kon lijden. Het laatste in die rij was een traject bij de Vogellanden in Zwolle. Ruim 2 jaar heb ik daar therapie gehad als chronisch pijn patient. Het heeft me een flink end op weg geholpen. Na de revalidatie besloot ik om vrijwilligerswerk te gaan doen bij de RSIvereniging. Ik ben daar nu de vrijwilligerscoördinator. Tijdens een van de door de vereniging georganiseerde bijeenkomsten hoorde ik dr. Deepak Sharan spreken. Zijn verhaal klonk zo logisch dat ik nu de behandeling in zijn kliniek in India volg.

Bezochte landen

Ik heb 3 landen (2%) bezocht: