Afscheidsfeestje

20 maart 2010 - Bangalore, India

Om iedereen te bedanken en het afscheid wat vrolijker te maken heb ik gevraagd of ze een taart wilden laten komen. Ik kreeg de vraag terug: "Hoeveel kilo?" Ik heb geen idee; ik bestel nooit taarten per kg...

zo grootZo groot is een taart van 5 kg. Suhaib houdt em vast en ik sta in Kerala-sari ernaast en aan de andere kant Rajani, hoofd huishoudelijke dienst. taartNa mijn speechspeech, waarin ik iedereen bedankte die bijgedragen heeft aan mijn herstel en ik uitlegde dat het niet mijn verjaardag was, kreeg ik een paar vegen taart op mijn snoet.jijook Daarna begon het uitdelen:uitdelenEr was voor iedereen genoeg, het hele ziekenhuis, patienten en therapeuten iedereen kon meegenieten. voor allemaal

Met vanaf deze plek een speciaal bedankje voor Rajani, die het organiseerde.goede taart

1. familie Veulings:
    26 maart 2010
    Dag Indianneke, gezond en veilig weer geland in ons kikkerlandje? Wat een bijzondere tijd heb je meegemaakt in India, je hebt veel te "verhalen". Boeien om een stukje met je "mee te mogen reizen". Heerlijk om je dierbaren weer in de armen te sluiten. Succes met het wennen, lieve groet en tot ziens! Elisabeth & Piet
  2. Annemiek Hutten:
    20 juli 2010
    Hallo Janneke,

Ik werk als redacteur bij het Handvat. Ik weet niet of je al gehoord had dat we een stukje over jouw blog in het volgende Handvat willen gaan maken. Een soort samenvatting van jouw belevenissen en ervaringen. Het lijkt me leuk als we dat kunnen aanvullen met een interview met jou. Zou je tijd en zin hebben om daaraan mee te werken? Dat zou telefonisch kunnen, of als je dat handiger vindt zou ik je kunnen opzoeken.

Vriendelijke groet,

Annemiek Hutten
  3. Valerie Dunlop:
    15 oktober 2010
    Hi Janneke I read about you in RSI Action and am considering whether treatment in India would be a good idea for me after 6yrs RSI. Can you give me an idea of what it was like and logistics like costs & accommodation? With kind regards Valerie Dunlop 0)0044 (0)1706 816777