Dr. Sharan en Jerrish A Jose komen naar Nederland

13 januari 2012 - Dalfsen, Nederland

Op 24 februari komen ze met de Thalys uit Parijs aan in Amsterdam. Op de 25e is er een congres, dat valt qua datum mooi samen met de Internationale RSI-dag (op de meest onregelmatige datum 29 feb). Ik ben heel druk met de organisatie van het hele gebeuren.

Heel bijzonder is dat Dr. Sharan ook in de gelegenheid zal zijn om wat consults te doen. Je kunt je dus laten onderzoeken door hemzelf en zelfs een eerste 'snuffel' -therapie-sessie doen met Jerrish. Uiteraard is dit niet voor iedereen want er is maar beperkt tijd. (We weten ook nog niet precies hoeveel het gaat kosten en waar het precies plaatsvindt). Als je geïnteresseerd bent kun je dat via [email protected] laten weten. dan zorgen we ervoor dat je op de hoogte gehouden wordt.

Blok deze data dus vast in je agenda en zorg dat je gegevens bekend zijn bij mij of bij de RSI-vereniging als je dit interessant vindt. Maak dit ook vooral bekend bij al je vrienden en familieleden die waarvan je weet dat ze klachten hebben.

O en als je wilt weten hoe het met mij gaat: nog steeds heel goed. Ik sport bijna elke dag: Tai Chi, Pilates, Aquafit, BodyBalance, Kunstschaatsen en af en toe Yoga.

Ik ben er zelf natuurlijk ook op de 25e. Ik hoop je daar te zien!

1. Ganna Chalapko:
    21 februari 2012
    Goedemorgen,

Ik wil me heel graag aanmelden voor de sessie van Dr. Sharan en Jerrish A Jose indien het nog mogelijk is. Zelf heb ik veel las van rsi klachten en het wordt steeds erger ondanks de genomen maatregelen.

Mijn details, naam: Ganna Chalapko
    vrouw, 29 jaar, werk achter een beeldscherm.

Zou u mij meer informatie kunnen verstrekken? Hopelijk is er nog ruimte ook voor evt. consult.

Alvast vriendelijk bedankt!

Met vriendelijke groet,

Ganna Chalapko
  2. Janneke vd Nixmeerhoeve:
    21 februari 2012
    Fijn dat je wilt komen! Je kunt je aanmelden via de website van de RSI-vereniging, zie de link rechts in dit scherm. Tot zaterdag!