Lezing

15 november 2010 - Dalfsen, Nederland

Hallo Allemaal!

Op zaterdag 27 november geef ik een lezing over mijn avontuur en genezing in India. (Ja, het gaat nog steeds goed met mij) :-)

De RSIvereniging organiseert dan haar jaarlijkse Thema-dag in de jaarbeurs in Utrecht. Je kunt er gratis naar toe! (Als je geen lid bent ook, maar dan hopen we wel dat je dat alsnog wordt want we kunnen elk lid goed gebruiken.)

Je kunt meer over deze dag en de andere sprekers lezen op de website van de vereniging (zie link hiernaast).

Er zal tijdens de pauze en na mijn praatje ook voldoende gelegenheid zijn om vragen te stellen. Ik hoop dat je komt en/of dat je vriend/vriendin/kennis/familielid die ook al tijden met nek/rug/schouder/arm/hand klachten even tipt over deze Thema-dag.

NOW IN ENGLISH:

Saturday the 27th of November I give a presentation about my adventure and treatment in India. (Yes, I 'm still doing fine.)

Our RSI-assosiation organizes her yearly event in the Jaarbeurs in Utrecht. Entrance is free! (Even if you are not a member; althaough we do hope that you become one)

About this day you can find more info on our website (click link on the right)

Love, Indianneke